2007-11-20

Gråt och tandagnisslan

Tänk att det kan vara så känslofyllt och fasansfullt att klippa tånaglarna! Jakob totalvägrade idag. Till slut lyckades det i alla fall men inte utan gråt & skrik och lite godis som belöning. Sedan bröt han ihop över att han bara fick en godisbit också, men det gick över ganska fort. Han köper faktiskt läget när han verkligen förstår att det är totalstopp.

Annars har vi haft en mysig kväll där han kröp upp i mitt knä och tittade på slutet på Bilar (det är ett väldigt fint slut och väldigt fin musik), det var jättemysigt. Han har även hunnit med att skruva massor med sin skruvdragare, att titta lite på bilar i en biltidning och att pilla lite i sin plånbok. Och så har han hjälpt mig med tvätten och gosat med sin docka.

I övermorgon åker jag till Lissabon med jobbet. Jag hoppas jag kan återkomma med lite bilder därifrån.

Inga kommentarer: